Når jeg snakker om fordelene med luksusklokker, er nettverk alltid øverst på listen min. Et vanlig spørsmål jeg får som svar på dette er - "Hvordan har det å eie en klokke hjulpet deg med nettverk? "For meg er svaret åpenbart, men i tilfelle det ikke er for deg… her er en oversikt.
Siden 2018, da jeg begynte å handle klokker og lese mer om eksotiske biler har jeg alltid visst at en persons klokke og bil er deres inngangspunkt til jevnaldrende grupper på høyt nivå. Biler er enkle nok. Kjøre Porsche eller Lambo? Kom inn i klubben. MEN Tro det eller ei, men dette kommer til et punkt der klokken sier mer enn bilen du kjører. Det er faktisk lett å "jukse" seg inn i en eksotisk bilklubb. Du kan bare lease en eksotisk bil eller leie en eksotisk bil for noen tusen eller ti-tusen kroner per måned. Klokker, derimot, kjøpes ikke på kreditt. Klokken du bruker sier om du er en person det er verdt å snakke med eller ikke. Det er undertekstkommunikasjonen ved å eie kvalitetsklokker. Klokker kommer fra et sted med likviditet, kontanter og evne til å handle og lukke avtaler. Derfor er klokken ditt visittkort. De forteller en veldig tydelig historie om din sosiale status. Det viser verden hvor mye penger du har råd til å ha på håndleddet, og at du bryr deg om hvordan andre oppfatter deg. En kvalitetsklokke, det er et utrolig verktøy for å komme inn og ut av jevnaldrende grupper...
Og å delta i samtaler der folk tar deg på alvor. Bytt dem, bruk dem, og viktigst av alt – bruk dem som et nettverksverktøy for å komme inn i jevnaldrende grupper med andre som er verdt å snakke med. Du kjenner allerede klisjeen – nettverket ditt er nettoverdien din. Jeg kan forsikre deg - det er helt sant.